Dag dag, zwaai zwaai Seoul - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Margot Kemps - WaarBenJij.nu Dag dag, zwaai zwaai Seoul - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Margot Kemps - WaarBenJij.nu

Dag dag, zwaai zwaai Seoul

Blijf op de hoogte en volg Margot

14 December 2014 | Filipijnen, Manilla

Hé apies! Ik zit op dit moment in mijn eerste hostel- aka- in Manila. De Filipijnen. Van -7 naar +28 op één dag, van goshiwon naar slaapzaal en van ontwikkeld naar on-ontwikkeld.
De laatste paar dagen(of moet ik zeggen weken?) in Seoul stonden in het teken van inpakken, plannen en tentamens. Of course my horse: stiekem moest er toch ook nog een beetje gestudeerd worden(4 dagen voelt als 5 weken in dat studiecafé). Maar daarnaast natuurlijk dik uitgekeken naar wat er na Seoul zou komen, aangezien er nog 1,5 maand in Azië op de planning staat. Of stond moet ik eigenlijk zeggen: ik doe er gewoon nog een continent bij! Ohyes baby! 2 weken Filipijnen, 3 weken Thailand en dan 2 weken Australië/Tasmanië. Hoe awesome is dat en dik pluspunt is dat ik mijn lieve mama meet in Kuala Lumpur om door te vliegen naar Australië(you rock mommie!).
Voor nu: backpacken moeten we aan wennen, maar met biertjes, meer rijst, zwembad en lots of people die willen dat je mee uitgaat, bevalt het al dikke prima. Morgenochtend hebben we de volgende vlucht gepland(ander eiland van de Filipijnen), dus de wekker staat alweer om 6 uur(hello zon, zee, strand!).
Foto's van allemaal heerlijke paradijsjes komen vast snel langs, en ik zal proberen af en toe iets te schrijven om jullie op de hoogte te houden! Voor nu dikke zoenies/postduif-kusjes en tot snel!
Mar

  • 15 December 2014 - 08:53

    Renee:

    Ah ZO LEUK! Heeel veel plezier lieve Mar! Dik jaloers hier (:

  • 18 December 2014 - 13:20

    Mim:

    wat een reis!! geniet ze! hier nat en waterkoud tussen door bah. x mim en paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Margot

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1890
Totaal aantal bezoekers 7480

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 01 Februari 2015

Plakboek vanuit Seoul!

Landen bezocht: